Vállalkozások tájékoztatási kötelezettsége
PANASZKEZELÉS, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
(a fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény 17/A.§, 17/B.§, 17/C.§)
A vállalkozás üzletében kifüggesztve köteles a fogyasztót tájékoztatni
• székhelyéről,
• panaszügyintézés helyéről, ha az nem egyezik meg az üzlet (értékesítés, illetve a forgalmazás) helyével,
• a panaszkezelés módjáról
• levelezési címéről
Elektronikus levelezési, illetve internetes címéről, telefonszámáról csak akkor kell tájékoztatást adnia, ha a panaszokat ilyen módon is fogadja.
A tájékoztatásban fel kell tüntetni, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó lakhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. Itt kell felsorolni a megyei békéltető testületek listáját, illetve azok székhelyét, telefonos, internetes elérhetőségét és levelezési címét.